sobota, 3 sierpnia 2013

kwiatowe babeczki + koszyczek + ekowiklina

Dzisiaj będzie bez przepisu, ponieważ przepis na te babeczki znajdziecie w jednym z moich wcześniejszych postów 

http://imagineglamspot.blogspot.com/2013/05/czekoladowe-babeczki.html 

jedyna różnica to nie dajemy bananów a do środka dodajemy budyń ;) Jak zauważyliście w tytule posta umieściłam również koszyczek, którym poniekąd chciałam się z Wami pochwalić a przy okazji ponownie zareklamować nasze warsztaty EkoSITO-twórczy recykling, więcej o tym na stronie: 

https://www.facebook.com/events/641192842577245/

Wracając do mojego koszyczka, zrobiłam go własnoręcznie z makulatury, sposób ten nosi nazwę ekowiklina. Z papierowych rurek możecie zrobić wszystko, a gdy pokryjemy zwykłym lakierem do drewna już gotowe koszyczki, misy czy inne rzeczy które zrobiliśmy z ekowikliny możemy mieć pewność, że nie będą przepuszczały wilgoci a co za tym idzie możemy w nich trzymać wszystko, nawet owoce ;) Takich koszyczków jak i innych ciekawych rzeczy typu lampa ze starego koła do roweru, czy puffka ze starej opony i sznurka nauczymy was całkowicie za darmo właśnie podczas tych warsztatów ;) mój koszyczek wyszedł tak:


Jest to naprawdę bardzo proste a efekty są niesamowite.

Na koniec dodam obiecane babeczki kwiatowe, niestety ze względu na brak czasu nie udekorowałam ich niczym więc wyglądają tak jak się wypiekły. Po prostu zakupiłam nowe foremki i musiałam je od razu wypróbować. ;)




Wasza W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz