niedziela, 17 lutego 2013

Od czegoś zacząć trzeba

Ten post będzie już bardziej twórczy, więcej pracy w niego włożę. Przyznam, że o mały włos a bym go napisała już wczoraj, bo nie mogłam się doczekać aż to zrobię. ;) 

Postanowiłam napisać trochę więcej o sobie. Tak jak wspominałam ostatnio,  mam na imię Weronika. Obecnie studiuję na Uniwersytecie Warszawskim kierunek którego nikomu nie polecam(Inżynieria Nanostruktur), bo jest nudny i bardzo trudny. Nie mam w ogóle czasu na jakiekolwiek życie studenckie, bo nauka. 

Fakt jest też taki, że to nie są moje wymarzone studia, to nie jest to co chcę robić w przyszłości, chcę gotować, mieć swoją restaurację i być szefem kuchni. Kocham gotować i piec, mogę to robić ciągle.. Ale moje ambicje przewyższyły moje marzenia i nawet nie składałam na gastronomię, bo to takie mało mądre.. Tak wtedy myślałam, a teraz żałuję i to bardzo. Często będę pokazywała wam co upiekłam bądź ugotowałam, mogłabym założyć bloga który by był tylko na jeden temat, ale ja tak nie umiem, nie umiem mówić ciągle o tym samym, dlatego moje przemyślenia też się tu znajdą. 

Oprócz gotowania uwielbiam zakupy, nie ma miesiąca żebym nie kupiła sobie jakiegoś ciuszka, mogę czasem pisać też o tym, ale uważam że jest już dużo blogerek zajmujących się modą i nie chcę im wchodzić w drogę a tym bardziej z nimi konkurować.
Co sądzicie na ten temat?
No dobrze myślę, że już będę kończyła tego posta, jeżeli macie do mnie jakiekolwiek pytania, chcecie wiedzieć o mnie więcej, doradzić mi jak prowadzić bloga i o czym chcecie żeby był to piszcie w komentarzach ;)

A tak na zachętę wstawię pierwsze zdjęcie babeczek które upiekłam, a większy ich opis będzie w którymś z następnych postów ;)

           

Wasza W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz