sobota, 18 stycznia 2014

pasta z zielonego groszku

Na początku chciałabym podziękować za ponad 10 000 wejść, co jest dla mnie moim małym sukcesem i wielkim wynagrodzeniem za moją pracę. ;) W tym tygodniu miałam pierwsze zamówienie na zrobienie czegoś więcej niż tylko tort. Moim zadaniem było upieczenie tortu, przygotowanie przekąsek i dekoracji. ;) Bardzo się ucieszyłam z tego zamówienia bo to nowe wyzwanie, które ostatecznie bardzo mi się spodobało, bo w końcu mogłam się wykazać nie tylko zdolnościami cukierniczymi ale i tymi kulinarnymi ;) W ciągu najbliższych dni będę umieszczała tu dla was przepisy dań które wykonałam ;)

Pasta z zielonego groszku z bazylią


Składniki:
paczka mrożonego groszku
4 łyżki oliwy z oliwek
ząbek czosnku
20 listków świeżej bazylii
sól i pieprz
kiełki do dekoracji

Przygotowanie:
Groszek oraz listki bazylii gotujemy przez 30 minut w lekko osolonej wodzie z 2 łyżkami oliwy z oliwek.
Odlewamy i zalewamy zimną wodą w celu lekkiego ostudzenia. Przekładamy do miski, dodajemy wyciśnięty ząbek czosnku i wszystko blendujemy do uzyskania gładkiej, jednolitej konsystencji. Dodajemy sól i pieprz do smaku i 2 łyżki oliwy z oliwek, wszystko miksujemy 2 minuty mikserem na najniższych obrotach ;) Na końcu dekorujemy i gotowe. Ja osobiście polecam jeść pastę na tostach opieczonych z masłem czosnkowym.
POWODZENIA I SMACZNEGO ;)




Wasza W.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz